tirsdag, oktober 6

OKSYGEN



idag hadde jeg ingen forelesninger, eller avtaler. så jeg slo av alt av alarmer kvelden før, og ga ansvaret for å vekke meg bort til morgensolen. klokken 9 sto jeg opp, og lagde pannekaker til frokost siden det var lenge siden sist. det kan få konsekvenser om mellomrommet mellom hver gang man spiser pannekaker til frokost blir for stort. bare sier det.

resten av dagen har jeg brukt på å vandre rundt inne, lage mat (har forresten en vegan-inspirert tumblr her, der jeg poster mine og andres mat/oppskrifter), drømt meg (litt for mye) bort på tumblr (homeisinme), lest litt i bøker, og forberedt meg til morgendagens forelesning.

har også laget en ny spilleliste. den heter oksygen, og passer fint til studielesning og andre skoleforberedelser, eller bare til kvelder med avslapning og kaffe.


  


s.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar